Η «Δάφνη 1» αποτέλεσε τη δεύτερη ειδική του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024. Μια διαδρομη συνολικού μήκους 21.67 χιλιομέτρων.
Η έναρξη της έγινε με 16 λεπτά καθυστέρηση, μετά τη διακοπή της πρώτης ειδικής από την έξοδο του Λάμπρου Αθανασούλα και την ανασυγκρότηση που έγινε.
Ταχύτερος ήταν Ιάπωνας Τακαμότο Κατσούτα της Τοyota.
Στη γενική κατάταξη προηγείται ο Εσθονός Οτ Τάνακ της Hyundai. Δεύτερος στη γενική, μόλις 2 δέκατα του δευτερολέπτου πίσω, βρίσκεται ο Κατσούτα, ενώ στην τρίτη θέση με διαφορά 1.4 δευτερόλεπτα από την κορυφή συναντάμε τον Σεμπαστιάν Οζιέ της Τοyota.
Στην κατηγορία WRC2 ταχύτερος ήταν ο Γάλλος Γιοχάν Ροσέλ με Citroen.
ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΟΔΗΓΩΝ
#11 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE
«Δε λύσαμε το πρόβλημα. Πήγαμε με 3 κυλίνδρους στη μισή ειδική. Καθαρίζουμε το δρόμο. Δεν είχαμε χρόνο να αλλάξουμε ελαστικά πριν από την ειδική».
#17 Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS
«Ευτυχώς πήραμε τετράλεπτο, ευχαριστούμε γι’ αυτό. Ακόμα κι έτσι, είχαμε σκόνη. Είναι δύσκολη ειδική και καθαρίζαμε το δρόμο. Οι επόμενοι θα σημειώσουν καλύτερους χρόνους».
#8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA
«Είχε λιγότερη σκόνη σε σχέση με την προηγούμενη ειδική. Ο ρυθμός ήταν καλός, αλλά καθαρίζουμε το δρόμο. Προσπαθούμε για το καλύτερο».
#33 Elfyn EVANS / Scott MARTIN
«Δεν έχουμε ισχύ. Δε γνωρίζουμε την αιτία του προβλήματος».
#16 Adrien FOURMAUX / Alexandre CORIA
«Ζοριστηκαμε με τα ελαστικά, γλιστρούσε. Στο τέλος είχε πολλή σκόνη. Είμαι αρκετά ευχαριστημένος από τις δύο πρώτες ειδικές. Το ράλλυ έχει δρόμο ακόμα».
#18 Takamoto KATSUTA / Aaron JOHNSTON
«Δεν πίεσα πολύ, γλιστρούσε σε κάποια σημεία. Είχαμε, όμως καλό ρυθμό. Μέχρι στιγμής πάει καλά».
#6 Daniel SORDO / Cándido CARRERA
«Είχα καλό προαίσθημα, αλλά δεν αποτυπώθηκε στο χρόνο μας. Γλιστρούσε σε κάποια σημεία. Πρέπει να δώσω τον καλύτερο εαυτό μου».
#13 Grégoire MUNSTER / Louis LOUKA
«Δεν έχω χειρόφρενο. Αυτή ήταν η χειρότερη ειδική».
#19 Jourdan SERDERIDIS / Frédéric MICLOTTE
«Το αυτοκίνητο είναι καλύτερο τώρα. Το ευχαριστηθήκαμε. Γλιστρούσε λιγότερο».