Θέμα: «Προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις».
Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ
Έχοντας υπόψη :
α) Τις διατάξεις του άρθρου 52 του Ν.2696/99 «Περί Κ.Ο.Κ.» όπως τροποποιήθηκε με Άρθρο 48 του
Ν.4313/2014 και άρθρο 47 παρ.3 του Κ.Ο.Κ. ,όπως τροποποιήθηκε και ισχύει σήμερα.
β) Τις διατάξεις του άρθρου 7 παρ.3 του Ν.2364/1995 όπως τροποποιήθηκε με άρθρο 34 παρ. 2 του
Ν.2992/2002 και άρθρο 15 παρ. 1 & 2 του Ν.4203/2013.
γ) Το υπ’ αριθμ. 263252 από 17-01-2025 έγγραφο της ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΣΤΕΡΑΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ/ Δ/ΝΣΗ
ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΈΡΓΩΝ /Π.Σ.Ε. ΤΜΗΜΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΈΡΓΩΝ.
δ) Το υπ’ αριθμ. 241740 από 19-12-2024 έγγραφο της Ε.Υ.Δ.Ε Κ.Σ.Σ.Υ./ Τ.Κ.Ε ΑΘΗΝΑΣ.
ε) Το υπ’ αριθμ. 10897 από 20-01-2025 έγγραφο της Ε.Υ.Δ.Ε Κ.Σ.Σ.Υ./ Τ.Κ.Ε ΑΘΗΝΑΣ.
στ) Το από 28-01-2025 έγγραφο μέσω (e-mail), της αναδόχου εταιρείας «EΡΓOMAK ΤΕΧΝΙΚΗ
ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι.Κ.Ε.».
ζ) Η υπ’ αριθμ. 8124/25/203524 από 29-01-2025 Αναφορά του Α.Τ. Στυλίδας.
Κ Α Ι
Αποσκοπούντες στην ομαλή, ασφαλή και εύρυθμη διεξαγωγή της οδικής κυκλοφορίας στην
περιοχή Καραβόμυλου – Πελασγίας λόγω εργασιών κατασκευής νέου δικτύου φυσικού αερίου
για την τροφοδότηση βιομηχανικού καταναλωτή στην περιοχή της Πελασγίας και σε λοιπό
οδικό δίκτυο αρμοδιότητας του Α.Τ.ΣΤΥΛΙΔΑΣ.
Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε
́Α ρ θ ρ ο 1ο
α) Την εφαρμογή προσωρινών κυκλοφοριακών ρυθμίσεων στην περιοχή Καραβόμυλου –
Πελασγίας λόγω εργασιών κατασκευής νέου δικτύου φυσικού αερίου για την τροφοδότηση
βιομηχανικού καταναλωτή στην περιοχή της Πελασγίας και σε λοιπό οδικό δίκτυο
αρμοδιότητας του Α.Τ.ΣΤΥΛΙΔΑΣ, από την ανάδοχο εταιρεία «ΕΡΓΟΜΑΚ ΤΕΧΝΙΚΗ
ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι.Κ.Ε.». Οι εργασίες αφορούν την κατασκευή δικτύου διανομής φυσικού
αερίου με χαλύβδινους αγωγούς 19 bar, στα εξής τμήματα:
Το πρώτο τμήμα είναι η Επαρχιακή Οδός 32 Πελασγία – Βαθύκοιλο – Γλύφα,
και έχει συνολικό μήκος 800 μ. περίπου. Οι εργασίες θα πραγματοποιηθούν σε επτά
φάσεις (από Φάση 1 έως Φάση 7). Το μήκος της ζώνης έργου ποικίλει, ενώ το πλάτος της
ζώνης έργου θα είναι στο συγκεκριμένο τμήμα της οδού 2,50μ. και το εναπομένον
πλάτος κυκλοφορίας της οδού θα είναι τουλάχιστον 3,25μ., επομένως θα εφαρμοστούν
οι κυκλοφορικές ρυθμίσεις της στένωσης κυκλοφορίας με τροποποιήσεις (Τυπικό Σχέδιο
2.1.1, σελίδα 13522, ΦΕΚ 905/Β/2011).
Το δεύτερο τμήμα είναι η Επαρχιακή Οδός Ραχών και έχει συνολικό μήκος 65μ.
περίπου. Οι εργασίες θα πραγματοποιηθούν σε δύο φάσεις (από Φάση 8 έως Φάση 9).
Το μήκος της ζώνης έργου θα είναι 65μ. ενώ το πλάτος της ζώνης έργου θα είναι στο
συγκεκριμένο τμήμα της οδού 2,50μ. και το εναπομένον πλάτος κυκλοφορίας της οδού
θα είναι τουλάχιστον 3,25μ., επομένως θα εφαρμοστούν οι κυκλοφορικές ρυθμίσεις της
στένωσης κυκλοφορίας με τροποποιήσεις (Τυπικό Σχέδιο 2.1.1, σελίδα 13522, και της
εναλλάξ κυκλοφορίας των δύο κατευθύνσεων (Τυπικό Σχέδιο 2.1.3, σελίδα 13524,ΦΕΚ
905/Β/2011).
Το τρίτο και τελευταίο τμήμα είναι η Επαρχιακή Οδός Ραχών και έχει συνολικό
μήκος 2500μ. περίπου, εντός του οικισμού Παραλία Ραχών. Οι εργασίες θα
πραγματοποιηθούν σε εννιά φάσεις (από Φάση 10 έως Φάση 18). Το μήκος της ζώνης
έργου ποικίλει ενώ το πλάτος της ζώνης έργου θα είναι στο συγκεκριμένο τμήμα της
οδού 2,50μ. και το εναπομένον πλάτος κυκλοφορίας της οδού θα είναι τουλάχιστον
3,25μ., επομένως θα εφαρμοστούν οι κυκλοφορικές ρυθμίσεις της εναλλάξ κυκλοφορίας
των δύο κατευθύνσεων (Τυπικό Σχέδιο 2.1.3, σελίδα 13524,ΦΕΚ 905/Β/2011).
β) Ειδικότερα, οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα εφαρμοσθούν σταδιακά σε φάσεις με τρόπο
ανεξάρτητο από τα λοιπά εργοτάξια του ίδιου έργου, με μετακύλιση των εργασιών, ώστε να
υπάρχει η μικρότερη δυνατή όχληση πεζών και οχημάτων. Πιο συγκεκριμένα θα εφαρμοσθούν
τα κάτωθι:
Πρώτο τμήμα :
Η Φάση 1 θα πραγματοποιηθεί επί της Επαρχιακής 32 Οδού Πελασγίας –
Βαθύκοιλο – Γλύφα και πιο συγκεκριμένα από έμπροσθεν του εργοστασίου
UNIPAKHELLAS S.A. έως τον κλάδο εξόδου της νέας κυκλοφοριακής
σύνδεσης του εργοστασίου της UNIPAKHELLAS S.A, το μήκος της ζώνης έργου
θα είναι 159 μ. περίπου, το πλάτος της ζώνης έργου θα είναι 2,50 μ. & το εναπομένον
πλάτος κυκλοφορίας της οδού θα είναι τουλάχιστον 3,25 μ.. Στη Φάση 1 θα εφαρμοστεί
η κυκλοφορική ρύθμιση της Στένωσης Λωρίδας Κυκλοφορίας με τροποποιήσεις (Τυπικό
σχέδιο 2.1.1, σελίδα 13522, ΦΕΚ 905Β/2011).
Η Φάση 2 θα πραγματοποιηθεί επί της Επαρχιακής Οδού 32 Πελασγίας –
Βαθύκοιλο – Γλύφα και πιο συγκεκριμένα από τον κλάδο εξόδου της νέας
κυκλοφοριακής σύνδεσης του εργοστασίου της UNIPAKHELLAS S.A έως τον
κλάδο εισόδου της νέας κυκλοφοριακής σύνδεσης του εργοστασίου της
UNIPAKHELLAS S.A., το μήκος της ζώνης έργου θα είναι 44 μ. περίπου, το πλάτος
της ζώνης έργου θα είναι 2,50 μ. & το εναπομένον πλάτος κυκλοφορίας της οδού θα είναι
τουλάχιστον 3,25 μ.. Στη Φάση 2 θα εφαρμοστεί η κυκλοφορική ρύθμιση της Στένωσης
Λωρίδας Κυκλοφορίας με τροποποιήσεις (Τυπικό σχέδιο 2.1.1, σελίδα 13522, ΦΕΚ
905Β/2011).
Η Φάση 3 θα πραγματοποιηθεί επί της Επαρχιακής Οδού 32 Πελασγίας –
Βαθύκοιλο – Γλύφα και πιο συγκεκριμένα από τον κλάδο εισόδου της νέας
κυκλοφοριακής σύνδεσης του εργοστασίου της UNIPAKHELLAS S.A έως τον
κλάδο εξόδου της κυκλοφοριακής σύνδεσης του πρατηρίου υγρών καυσίμων,
το μήκος της ζώνης έργου θα είναι 176 μ. περίπου, το πλάτος της ζώνης έργου θα είναι
2,5 0μ. & το εναπομένον πλάτος κυκλοφορίας της οδού θα είναι τουλάχιστον 3,25 μ..
Στη Φάση 3 θα εφαρμοστεί η κυκλοφορική ρύθμιση της Στένωσης Λωρίδας Κυκλοφορίας
με τροποποιήσεις (Τυπικό σχέδιο 2.1.1, σελίδα 13522, ΦΕΚ 905Β/2011).
Η Φάση 4 θα πραγματοποιηθεί επί της Επαρχιακής Οδού 32 Πελασγίας –
Βαθύκοιλο – Γλύφα και πιο συγκεκριμένα από τον κλάδο εξόδου της
κυκλοφοριακής σύνδεσης του πρατηρίου υγρών καυσίμων έως τον κλάδο
εισόδου της κυκλοφοριακής σύνδεσης του πρατηρίου υγρών καυσίμων, το
μήκος της ζώνης έργου θα είναι 63 μ. περίπου, το πλάτος της ζώνης έργου θα είναι 2,50
μ. & το εναπομένον πλάτος κυκλοφορίας της οδού θα είναι τουλάχιστον 3,25 μ.. Στη
Φάση 4 θα εφαρμοστεί η κυκλοφορική ρύθμιση της Στένωσης Λωρίδας Κυκλοφορίας με
τροποποιήσεις (Τυπικό σχέδιο 2.1.1, σελίδα 13522, ΦΕΚ 905Β/2011).
Η Φάση 5 θα πραγματοποιηθεί επί της Επαρχιακής Οδού 32 Πελασγίας –
Βαθύκοιλο – Γλύφα και πιο συγκεκριμένα από τον κλάδο εισόδου της
κυκλοφοριακής σύνδεσης του πρατηρίου υγρών καυσίμων έως τη συμβολή
της Επαρχιακής Οδού 32 Πελασγίας – Βαθύκοιλο – Γλύφα με την Παράπλευρη
Οδό Α/Δ Π.Α.Θ.Ε., το μήκος της ζώνης έργου θα είναι 191 μ. περίπου, το πλάτος της
ζώνης έργου θα είναι 2,50 μ. & το εναπομένον πλάτος κυκλοφορίας της οδού θα είναι
τουλάχιστον 3,25 μ.. Στη Φάση 5 θα εφαρμοστεί η κυκλοφορική ρύθμιση της Στένωσης
Λωρίδας Κυκλοφορίας με τροποποιήσεις (Τυπικό σχέδιο 2.1.1, σελίδα 13522, ΦΕΚ
905Β/2011).
Η Φάση 6 θα πραγματοποιηθεί επί της συμβολής της Επαρχιακής Οδού 32
Πελασγίας – Βαθύκοιλο – Γλύφα με την Παράπλευρη Οδό Α/Δ Π.Α.Θ.Ε., το
μήκος της ζώνης έργου θα είναι 7 μ. περίπου, το πλάτος της ζώνης έργου θα είναι 2,50 μ.
& το εναπομένον πλάτος κυκλοφορίας της οδού θα είναι τουλάχιστον 3,25 μ.. Στη Φάση
6 θα εφαρμοστεί η κυκλοφορική ρύθμιση της Στένωσης Λωρίδας Κυκλοφορίας με
τροποποιήσεις (Τυπικό σχέδιο 2.1.1, σελίδα 13522, ΦΕΚ 905Β/2011).
Η Φάση 7 θα πραγματοποιηθεί επί της Επαρχιακής Οδού 32 Πελασγίας –
Βαθύκοιλο – Γλύφα και πιο συγκεκριμένα στη συμβολή της Επαρχιακής Οδού
32 Πελασγίας – Βαθύκοιλο – Γλύφα με την Παράπλευρη Οδό Α/Δ Π.Α.Θ.Ε., το
μήκος της ζώνης έργου θα είναι 3 μ. περίπου, το πλάτος της ζώνης έργου θα είναι 2,50 μ.
& το εναπομένον πλάτος κυκλοφορίας της οδού θα είναι τουλάχιστον 3,25 μ. Στη Φάση 7
θα εφαρμοστεί η κυκλοφορική ρύθμιση της Στένωσης Λωρίδας Κυκλοφορίας με
τροποποιήσεις (Τυπικό σχέδιο 2.1.1, σελίδα 13522, ΦΕΚ 905Β/2011).
Δεύτερο τμήμα :
Η Φάση 8 θα πραγματοποιηθεί επί της Επαρχιακής Οδού Ραχών και πιο
συγκεκριμένα στη συμβολή της Επαρχιακής Οδού Ραχών με την Παράπλευρη
Οδό Α/Δ Π.Α.Θ.Ε., το μήκος της ζώνης έργου θα είναι 9 μ. περίπου, το πλάτος της
ζώνης έργου θα είναι 2,50 μ. & το εναπομένον πλάτος κυκλοφορίας της οδού θα είναι
τουλάχιστον 3,25 μ.. Στη Φάση 8 θα εφαρμοστούν οι κυκλοφορικές ρυθμίσεις της
Εναλλάξ Κυκλοφορίας των δύο Κατευθύνσεων (Τυπικό σχέδιο 2.1.3, σελίδα 13524, ΦΕΚ
905Β/2011) επί της Επαρχιακής Οδού Ραχών, και της Στένωσης Λωρίδας Κυκλοφορίας
με τροποποιήσεις (Τυπικό σχέδιο 2.1.1, σελίδα 13522, ΦΕΚ 905Β/2011) επί της
Παράπλευρης Οδού Α/Δ Π.Α.Θ.Ε.
Η Φάση 9 θα πραγματοποιηθεί επί της Επαρχιακής Οδού Ραχών και πιο
συγκεκριμένα στη συμβολή της Επαρχιακής Οδού Ραχών με την Παράπλευρη
Οδό Α/Δ Π.Α.Θ.Ε., το μήκος της ζώνης έργου θα είναι 228 μ. περίπου, το πλάτος της
ζώνης έργου θα είναι 2,50 μ. & το εναπομένον πλάτος κυκλοφορίας της οδού θα είναι
τουλάχιστον 3,25 μ.. Στη Φάση 8 θα εφαρμοστούν οι κυκλοφορικές ρυθμίσεις της
Εναλλάξ Κυκλοφορίας των δύο Κατευθύνσεων (Τυπικό σχέδιο 2.1.3, σελίδα 13524, ΦΕΚ
905Β/2011) επί της Επαρχιακής Οδού Ραχών, και της Στένωσης Λωρίδας Κυκλοφορίας
με τροποποιήσεις (Τυπικό σχέδιο 2.1.1, σελίδα 13522, ΦΕΚ 905Β/2011) επί της
Παράπλευρης Οδού Α/Δ Π.Α.Θ.Ε.
Τρίτο τμήμα :
Η Φάση 10 θα πραγματοποιηθεί επί της Επαρχιακής Οδού Ραχών και πιο
συγκεκριμένα στη συμβολή της Επαρχιακής Οδού Ραχών με Ανώνυμη
Δημοτική Οδό, εντός του οικισμού Παραλία Ραχών, το μήκος της ζώνης έργου θα
είναι 7 μ. περίπου, το πλάτος της ζώνης έργου θα είναι 2,50 μ. & το εναπομένον πλάτος
κυκλοφορίας της οδού θα είναι τουλάχιστον 3,25 μ.. Στη Φάση 10 θα εφαρμοστούν οι
κυκλοφορικές ρυθμίσεις της Εναλλάξ Κυκλοφορίας των δύο Κατευθύνσεων (Τυπικό
σχέδιο 2.1.3, σελίδα 13524, ΦΕΚ 905Β/2011) επί της Επαρχιακής Οδού Ραχών.
Η Φάση 11 θα πραγματοποιηθεί επί της Επαρχιακής Οδού Ραχών και πιο
συγκεκριμένα από τη συμβολή της Επαρχιακής Οδού Ραχών με Ανώνυμη
Δημοτική Οδό έως τη συμβολή της με τσιμεντόδρομο, εντός του οικισμού
Παραλία Ραχών, το μήκος της ζώνης έργου θα είναι 50 μ. περίπου, το πλάτος της ζώνης
έργου θα είναι 2,50 μ. & το εναπομένον πλάτος κυκλοφορίας της οδού θα είναι
τουλάχιστον 3,25 μ.. Στη Φάση 11 θα εφαρμοστούν οι κυκλοφορικές ρυθμίσεις της
Εναλλάξ Κυκλοφορίας των δύο Κατευθύνσεων (Τυπικό σχέδιο 2.1.3, σελίδα 13524, ΦΕΚ
905Β/2011) επί της Επαρχιακής Οδού Ραχών.
Η Φάση 12 θα πραγματοποιηθεί επί της Επαρχιακής Οδού Ραχών και πιο
συγκεκριμένα από τη συμβολή της Επαρχιακής Οδού Ραχών με τσιμεντόδρομο
έως τη συμβολή της Επαρχιακής Οδού με την έξοδο της Π.Α.Θ.Ε., εντός του
οικισμού Παραλία Ραχών, το μήκος της ζώνης έργου θα είναι 162 μ. περίπου, το
πλάτος της ζώνης έργου θα είναι 2,50 μ. & το εναπομένον πλάτος κυκλοφορίας της οδού
θα είναι τουλάχιστον 3,25 μ.. Στη Φάση 12 θα εφαρμοστούν οι κυκλοφορικές ρυθμίσεις
της Εναλλάξ Κυκλοφορίας των δύο Κατευθύνσεων (Τυπικό σχέδιο 2.1.3, σελίδα 13524,
ΦΕΚ 905Β/2011) επί της Επαρχιακής Οδού Ραχών.
Η Φάση 13 θα πραγματοποιηθεί επί της Επαρχιακής Οδού Ραχών και πιο
συγκεκριμένα στη συμβολή της Επαρχιακής Οδού Ραχών με την έξοδο της
Π.Α.Θ.Ε., το μήκος της ζώνης έργου θα είναι 8 μ. περίπου, το πλάτος της ζώνης έργου
θα είναι 2,50 μ. & το εναπομένον πλάτος κυκλοφορίας της οδού θα είναι τουλάχιστον
3,25 μ.. Στη Φάση 13 θα εφαρμοστούν οι κυκλοφορικές ρυθμίσεις της Εναλλάξ
Κυκλοφορίας των δύο Κατευθύνσεων (Τυπικό σχέδιο 2.1.3, σελίδα 13524, ΦΕΚ
905Β/2011) επί της Επαρχιακής Οδού Ραχών.
Η Φάση 14-Α θα πραγματοποιηθεί επί της Επαρχιακής Οδού Ραχών και πιο
συγκεκριμένα σημειακά στη συμβολή της Επαρχιακής Οδού Ραχών με την
έξοδο της Π.Α.Θ.Ε. και σημειακά 100μ πριν την είσοδο Π.Α.Θ.Ε. επί της
Επαρχιακής Οδού Ραχών, το μήκος της ζώνης έργου και των δύο σημείων θα είναι 10
μ. περίπου, το πλάτος της ζώνης έργου θα είναι 2,50 μ. & το εναπομένον πλάτος
κυκλοφορίας της οδού θα είναι τουλάχιστον 3,25 μ.. Στη Φάση 14-Α θα εφαρμοστούν οι
κυκλοφορικές ρυθμίσεις της Εναλλάξ Κυκλοφορίας των δύο Κατευθύνσεων (Τυπικό
σχέδιο 2.1.3, σελίδα 13524, ΦΕΚ 905Β/2011) επί της Επαρχιακής Οδού Ραχών.
Η Φάση 14-Β θα πραγματοποιηθεί επί της Επαρχιακής Οδού Ραχών και πιο
συγκεκριμένα από 100 μ. από τη συμβολή της Επαρχιακής Οδού Ραχών με την
είσοδο της Π.Α.Θ.Ε. έως τη συμβολή της Επαρχιακής Οδού με την είσοδο της
Π.Α.Θ.Ε., το μήκος της ζώνης έργου θα είναι 105 μ. περίπου, το πλάτος της ζώνης έργου
θα είναι 2,50 μ. & το εναπομένον πλάτος κυκλοφορίας της οδού θα είναι τουλάχιστον
3,25 μ.. Στη Φάση 14-Β θα εφαρμοστούν οι κυκλοφορικές ρυθμίσεις της Εναλλάξ
Κυκλοφορίας των δύο Κατευθύνσεων (Τυπικό σχέδιο 2.1.3, σελίδα 13524, ΦΕΚ
905Β/2011) επί της Επαρχιακής Οδού Ραχών.
Η Φάση 15 θα πραγματοποιηθεί επί της Επαρχιακής Οδού Ραχών και πιο
συγκεκριμένα στη συμβολή της Επαρχιακής Οδού Ραχών με την είσοδο της
Π.Α.Θ.Ε., το μήκος της ζώνης έργου θα είναι 20 μ. περίπου, το πλάτος της ζώνης έργου
θα είναι 2,50 μ. & το εναπομένον πλάτος κυκλοφορίας της οδού θα είναι τουλάχιστον
3,25 μ.. Στη Φάση 15 θα εφαρμοστούν οι κυκλοφορικές ρυθμίσεις της Εναλλάξ
Κυκλοφορίας των δύο Κατευθύνσεων (Τυπικό σχέδιο 2.1.3, σελίδα 13524, ΦΕΚ
905Β/2011) επί της Επαρχιακής Οδού Ραχών.
Η Φάση 16 θα πραγματοποιηθεί επί της Επαρχιακής Οδού Ραχών και πιο
συγκεκριμένα από τη συμβολή της Επαρχιακής Οδού Ραχών με την είσοδο της
Π.Α.Θ.Ε. έως τη συμβολή της Επαρχιακής Οδού με Ανώνυμη Δημοτική Οδό, το
μήκος της ζώνης έργου θα είναι 50 μ. περίπου, το πλάτος της ζώνης έργου θα είναι 2,50
μ. & το εναπομένον πλάτος κυκλοφορίας της οδού θα είναι τουλάχιστον 3,25 μ.. Στη
Φάση 16 θα εφαρμοστούν οι κυκλοφορικές ρυθμίσεις της Εναλλάξ Κυκλοφορίας των δύο
Κατευθύνσεων (Τυπικό σχέδιο 2.1.3, σελίδα 13524, ΦΕΚ 905Β/2011) επί της Επαρχιακής
Οδού Ραχών.
Η Φάση 17 θα πραγματοποιηθεί επί της Επαρχιακής Οδού Ραχών και πιο
συγκεκριμένα από τη συμβολή της Επαρχιακής Οδού Ραχών με Ανώνυμη
Δημοτική Οδό έως τη συμβολή της Επαρχιακής Οδού με Ανώνυμη Δημοτική
Οδό, το μήκος της ζώνης έργου θα είναι 201 μ. περίπου, το πλάτος της ζώνης έργου θα
είναι 2,50 μ. & το εναπομένον πλάτος κυκλοφορίας της οδού θα είναι τουλάχιστον 3,25
μ.. Στη Φάση 17 θα εφαρμοστούν οι κυκλοφορικές ρυθμίσεις της Εναλλάξ Κυκλοφορίας
των δύο Κατευθύνσεων (Τυπικό σχέδιο 2.1.3, σελίδα 13524, ΦΕΚ 905Β/2011) επί της
Επαρχιακής Οδού Ραχών.
γ) Οι εργασίες κατασκευής του δικτύου θα υλοποιηθούν με τμηματική κατάληψη του
οδοστρώματος, με την ευθύνη του αναδόχου. Η κυκλοφορία των οχημάτων δεν θα διακόπτεται,
αλλά θα πραγματοποιείται από το εναπομείναν τμήμα αυτής, σύμφωνα με την Τεχνική
προδιαγραφή σήμανσης εκτελούμενων οδικών έργων εντός και εκτός κατοικημένων περιοχών,
τις ισχύουσες ΟΜΟΕ και τη συνημμένη στο (στ) σχετικό μελέτη εργοταξιακής σήμανσης, με τα
προβλεπόμενα τυπικά σχέδια.
δ) Επισημαίνεται ότι οι εργασίες θα πραγματοποιούνται την ημέρα, ενώ κατά τη διάρκεια της
νύκτας τα σκάμματα που αφορούν την τοποθέτηση των αγωγών και την υλοποίηση των
προτεινόμενων διαμορφώσεων θα αποκαθίστανται προσωρινά, ώστε να δύναται η λειτουργία
και των δύο κατευθύνσεων κυκλοφορίας, ενώ η σήμανση θα παραμένει ώστε να
προειδοποιεί τους διερχόμενους οδηγούς (πινακίδες Κ-20). Για το λόγο αυτό θα
τοποθετούνται αναλάμποντες φανοί στην αρχή και στο πέρας του κάθε τμήματος έργου και
χρήση ηλεκτρικών φανών κατά τη διάρκεια της νύχτας, καθώς και σε περίπτωση δυσμενών
καιρικών συνθηκών.
ε) Η μετακύλιση του εργοταξίου θα πραγματοποιείται ανάλογα με την πρόοδο των εργασιών.
Όλες οι παραπάνω εργασίες εκσκαφής θα γίνονται τμηματικά, έτσι ώστε να προκληθεί η
μικρότερη δυνατή αναστάτωση των χρηστών της οδού και το ολοκληρωμένο τμήμα να
παραδίδεται στην κυκλοφορία, πλήρως αποκατεστημένο στην πρότερή του κατάσταση.
στ) Οι προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα εφαρμοσθούν από την έκδοση της
Απόφασής μας έως και το Σάββατο 15-11-2025 και οι εργασίες θα εκτελούνται από
Δευτέρα έως Σάββατο, σε κάθε περίπτωση από ανατολή έως δύση του ηλίου.
Εξαιρούνται οι Κυριακές και οι επίσημες αργίες, κατά τις οποίες δεν θα εκτελούνται
εργασίες.
ζ) Τέλος, τονίζεται ότι θα πρέπει να γίνεται απόκρυψη των ενδείξεων της υφιστάμενης μόνιμης
οριζόντιας και κατακόρυφης σήμανσης, που δεν θα ισχύουν κατά τη διάρκεια των ρυθμίσεων
και να τοποθετείται προσωρινή σήμανση σε κατάλληλες θέσεις, με ευθύνη του ανάδοχου
εργολάβου. Σε κάθε περίπτωση ο ανάδοχος του έργου έχει την υποχρέωση να λαμβάνει
οποιοδήποτε πρόσθετο μέτρο ασφάλειας της κυκλοφορίας (οχημάτων και πεζών)
,καθ ́υπόδειξη του Α.Τ.ΣΤΥΛΙΔΑΣ.
́Α ρ θ ρ ο 2ο
α) Η παρούσα απόφαση, θα εφαρμοστεί στα ανωτέρω τμήματα, το προαναφερόμενο χρονικό
διάστημα, με μέριμνα του Α.Τ.ΣΤΥΛΙΔΑΣ, το οποίο λάβει όλα τα επιβαλλόμενα μέτρα
αρμοδιότητάς του με προσωπική ευθύνη του Διοικητή ή Νόμιμου Αναπληρωτή της Υπηρεσίας
του. Ο ανάδοχος του έργου, υποχρεούται καθ ́όλη τη διάρκεια εκτέλεσης των εργασιών, να
τοποθετεί και συντηρεί, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, την πρότυπη τεχνική
προδιαγραφή σήμανσης εκτελούμενων έργων εντός και εκτός κατοικημένης περιοχής, τα
εγκεκριμένα εγχειρίδια λειτουργίας και συντήρησης, τα σχέδια δράσης και τις εγκεκριμένες
μελέτες, τις απαιτούμενες πινακίδες σήμανσης, φανούς, αντανακλαστικά, προειδοποιητικές &
πληροφοριακές πινακίδες και γενικά να λαμβάνει κάθε απαιτούμενο μέτρο, ώστε να
εξασφαλίζεται, με αποκλειστική μέριμνα και ευθύνη του, η ομαλή και ασφαλής διεξαγωγή της
κυκλοφορίας των οχημάτων. Επίσης, θα πρέπει σε κάθε περίπτωση να λαμβάνει όλα τα
προβλεπόμενα και απαραίτητα μέτρα προστασίας των εργαζομένων.
β) Σε περίπτωση ταχύτερης ολοκλήρωσης των εργασιών, η παρούσα απόφαση παύει να ισχύει
και η κυκλοφορία θα αποκατασταθεί νωρίτερα από τον προβλεπόμενο χρόνο.
́Α ρ θ ρ ο 3ο
Η ισχύς της παρούσης απόφασης αρχίζει από την τοποθέτηση των πινακίδων οδικής σήμανσης,
με μέριμνα της αναδόχου εταιρείας, οι δε παραβάτες αυτής διώκονται και τιμωρούνται
σύμφωνα με το άρθρο 52 του Ν. 2696/99 (Κ.Ο.Κ.) όπως τροποποιήθηκε με άρθρο 48 του
Ν.4313/2014.
Λαμία , 29 Ιανουαρίου 2025
-Ο-
Διευθυντής
Ανδρέας ΚΥΡΙΤΣΗΣ
Αστυνομικός Διευθυντής