• ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Δευτέρα, 27 Μαρτίου, 2023
Radio NET 101,9
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΤΟΠΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
    • CHAMPIONS LEAGUE
    • EUROPA LEAGUE
    • FOOTBALL LEAGUE
    • SUPER LEAGUE
    • SUPER LEAGUE 2
    • ΚΥΠΕΛΛΟ ΕΛΛΑΔΑΣ
    • ΠΑΣ ΛΑΜΙΑ
  • ΜΠΑΣΚΕΤ
    • EUROLEAGUE
    • NBA
  • ΒΟΛΛΕΥ
  • ΑΛΛΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ
  • AUTO-ΚΙΝΗΣΗ
  • ΑΚΟΥΣΕ LIVE
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΤΟΠΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
    • CHAMPIONS LEAGUE
    • EUROPA LEAGUE
    • FOOTBALL LEAGUE
    • SUPER LEAGUE
    • SUPER LEAGUE 2
    • ΚΥΠΕΛΛΟ ΕΛΛΑΔΑΣ
    • ΠΑΣ ΛΑΜΙΑ
  • ΜΠΑΣΚΕΤ
    • EUROLEAGUE
    • NBA
  • ΒΟΛΛΕΥ
  • ΑΛΛΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ
  • AUTO-ΚΙΝΗΣΗ
  • ΑΚΟΥΣΕ LIVE
No Result
View All Result
Radio NET 101,9
No Result
View All Result

Κίνηση στους δρόμους: 70 ώρες το χρόνο σε μποτιλιάρισμα – Κατακόρυφη αύξηση μετά το lockdown

admin by admin
8 Δεκεμβρίου 2021
in Uncategorized
0
Κίνηση στους δρόμους: 70 ώρες το χρόνο σε μποτιλιάρισμα – Κατακόρυφη αύξηση μετά το lockdown
0
SHARES
18
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter
0
SHARES
ShareTweet

Οι άδειοι δρόμοι και οι λιγότεροι ρύποι στην αρχή της πανδημίας έδωσαν τη θέση τους στη σταδιακή επιστροφή της κίνησης και της κυκλοφοριακής συμφόρησης.

Οι δρόμοι της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, το τελευταίο διάστημα, έγιναν απροσπέλαστοι, με τους οδηγούς να βρίσκονται καθημερινά πολλές ώρες μποτιλιαρισμένοι μέσα στα αυτοκίνητά τους.

70 χαμένες ώρες από τη ζωή μας στην κίνηση
Πλέον, η Αθήνα καταλαμβάνει την 30ή θέση στον χάρτη των πιο πολυσύχναστων πόλεων παγκοσμίως από την 35η που ήταν το 2020, ενώ ο μέσος οδηγός στο τρέχον έτος είχε 70 χαμένες ώρες μποτιλιαρισμένος, από τις 37 ώρες που είχε πέρυσι.

Ο μέσος όρος ταχύτητας στο κέντρο της Αθήνας είναι 24χλμ/ώρα, όταν πέρυσι ήταν 26 χλμ/ώρα και το 2019 ήταν 19 χλμ/ώρα.

Περιφερειακά του κέντρου η μέση ταχύτητα είναι 35χλμ/ώρα, δηλαδή όσο πέρυσι, ενώ το 2019 ήταν 32 χλμ/ώρα. Τέλος, μέσα στον αστικό ιστό της Αθήνας ο μέσος όρος ταχύτητας είναι 14 χλμ/ώρα, όταν πέρυσι ήταν 15χλμ/ώρα. Τα στοιχεία της εταιρείας αναλύσεων INRIX Inc, που ειδικεύεται στις μεταφορές, δείχνουν το μεγάλο πρόβλημα της ελληνικής πρωτεύουσας και όχι μόνο.

Κίνηση και στη Θεσσαλονίκη
Φυσικά, πρόβλημα με μποτιλιάρισμα και μεγάλη κίνηση έχει και η Θεσσαλονίκη, η οποία βιώνει σαφώς πιο βελτιωμένες καταστάσεις σε σχέση με την Αθήνα. Βρίσκεται στην 48η θέση, παγκοσμίως, στον χάρτη των πολυσύχναστων πόλεων, ενώ ο μέσος οδηγός μέσα στο 2021 είχε συνολικά 22 χαμένες ώρες.

Ο μέσος όρος ταχύτητας το 2020 στο κέντρο της πόλης ήταν 20χλμ/ώρα, ενώ το 2019 ήταν μόλις 18 χλμ/ώρα. Λίγο πιο περιφερειακά η μέση ταχύτητα ήταν 23 χλμ/ώρα το 2020, έναντι 25χλμ/ώρα που ήταν το 2019. Μέσα στον αστικό ιστό ο μέσος όρος ταχύτητας ήταν 18χλμ/ώρα το 2020, έναντι 13χλμ/ώρα που ήταν το 2019.

Η κίνηση συνδέεται με την οικονομική ανάπτυξη
Η μελέτη, την οποία υπογράφει ο αναλυτής της εταιρείας INRIX Inc, Bob Pishue, επεσήμανε ότι «η κίνηση στους δρόμους είναι ένας δείκτης στενά συνδεδεμένος με την οικονομική δραστηριότητα και την ανάκαμψη. Οι έντονες διαφορές είναι το αποτέλεσμα των διαφορετικών προσεγγίσεων των κυβερνήσεων στους περιορισμούς της πανδημίας, των δομών των πόλεων, των επιχειρηματικών κέντρων στο κέντρο της πόλης και της ικανότητας των εργαζομένων να δουλεύουν από απόσταση» αναφέρει η μελέτη.

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του ΕΜΠ, οι επιστήμονες τόνισαν πως η επιστροφή στην κανονικότητα οδήγησε σε αύξηση του κυκλοφοριακού φόρτου και υποστήριξαν πως θα πρέπει να ληφθούν μέτρα.

Πού παρατηρείται μεγάλη αύξηση της κυκλοφορίας
Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε ο συγκοινωνιολόγος και υποψήφιος διδάκτωρ στο ΕΜΠ, Παναγιώτης Τζούρας, σε σχέση με τον Σεπτέμβριο του 2020:

Η αύξηση του φόρτου στον Κηφισό είναι 10% με 15% και στη Λεωφόρο Κηφισίας ξεπερνά το 30%.
Οι καθυστερήσεις κατά τις πρωινές ώρες αιχμής στον Κηφισό ξεπερνούν τα 25 με 30 λεπτά και στην Αττική Οδό φτάνουν τα 10 με 15 λεπτά.
Καθυστερήσεις καταγράφονται και στον Περιφερειακό Υμηττού, με συνέπεια να εντείνονται καθημερινά ο εκνευρισμός και η κούραση οδηγών και επιβατών.
Ταυτόχρονα, ο μεγάλος «χαμένος» από την πανδημία ήταν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, καθώς οι επικυρώσεις εισιτηρίων βρίσκονται περίπου στα 3/4 σε σχέση με το 2019. Εχουμε δηλαδή το 1/4 των καθημερινών επικυρώσεων, που λογικά έχει πάει στο αυτοκίνητο.
«Αυτό, σε συνδυασμό με την αύξηση της κινητικότητας μετά την άρση των περιοριστικών μέτρων, έχει δημιουργήσει την κατάσταση που ζούμε», τόνισε ο κ. Τζούρας.

Το παράδειγμα άλλων ευρωπαϊκών χωρών
«Είναι αδιέξοδη η κατάσταση. Η Αθήνα, στην οποία έχει επενδύσει κάποιος αγοράζοντας ένα σπίτι, “πεθαίνει”, και το σπίτι αυτό σε λίγα χρόνια θα έχει τη μισή αξία», επισήμανε ο ομότιμος καθηγητής του ΕΜΠ, συγκοινωνιολόγος-πολεοδόμος, Θάνος Βλαστός.

«Αυτό που συμβαίνει σήμερα θα μας ταλαιπωρεί σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό τα επόμενα χρόνια. Πάμε προς τα πολύ χειρότερα» εκτίμησε, περιγράφοντας διάφορες «βαρβαρότητες» που ζούμε στις πόλεις, με πρώτα «θύματα» τα παιδιά και τους ανήμπορους ή τους ηλικιωμένους.

Ζήτησε να παραδειγματιστούμε από αυτά που συμβαίνουν σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, όπου οι πολίτες επικροτούν πολιτικές για τον περιορισμό του αυτοκινήτου και την αύξηση πεζόδρομων και ποδηλατόδρομων.

Η επιστροφή του Δακτυλίου
Ενα από τα άμεσα μέτρα που ελήφθησαν σε μία προσπάθεια να βελτιωθεί η κατάσταση της κυκλοφορίας στο κέντρο της Αθήνας ήταν η επιστροφή του μέτρου του Δακτυλίου μετά από δύο χρόνια.

Ετσι λοιπόν έως τις 22 Ιουλίου 2022 ο Δακτύλιος επέστρεψε σε μια προσπάθεια να αποσυμφορηθεί η κίνηση στο κέντρο της Αθήνας. Υπενθυμίζεται ότι οι έλεγχοι από την Τροχαία θα είναι εντατικοί και στους παραβάτες θα επιβάλλεται το διοικητικό πρόστιμο των 100 ευρώ.

Πηγή: https://www.iefimerida.gr/ellada/stoiheia-gia-kinisi-se-athina-kai-thessaloniki

Previous Post

Εκλογές ΚΙΝΑΛ: Με ενισχύσεις Λοβέρδου ο Ανδρουλάκης, σε «ανατροπή» ελπίζει ο Παπανδρέου

Next Post

Πικάντικα καλλιτεχνικά νέα από τον Άκη Τσακίρη στο ”Έτσι Απλά…” (Ηχητικό)

Next Post
Πικάντικα καλλιτεχνικά νέα από τον Άκη Τσακίρη στο ”Έτσι Απλά…” (Ηχητικό)

Πικάντικα καλλιτεχνικά νέα από τον Άκη Τσακίρη στο ”Έτσι Απλά…” (Ηχητικό)

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Basket League: Άνετα ο Ολυμπιακός, 100-70 τον ΠΑΟΚ

Basket League: Άνετα ο Ολυμπιακός, 100-70 τον ΠΑΟΚ

26 Μαρτίου 2023
Volley League: Δεύτερη νίκη για τον Ολυμπιακό, 3-1 τον Μίλωνα

Volley League: Δεύτερη νίκη για τον Ολυμπιακό, 3-1 τον Μίλωνα

26 Μαρτίου 2023
Volley League γυναικών (21η αγωνιστική): ΑΟ Λαμίας 2013 – Ολυμπιακός ΣΦΠ 1-3

Volley League γυναικών (21η αγωνιστική): ΑΟ Λαμίας 2013 – Ολυμπιακός ΣΦΠ 1-3

26 Μαρτίου 2023
Πογέτ: «Δεν είναι φιλανθρωπία εδώ, θέλουμε νίκες»

Πογέτ: «Δεν είναι φιλανθρωπία εδώ, θέλουμε νίκες»

26 Μαρτίου 2023
Προκριματικά Euro 2024: Απίστευτη ανατροπή το Καζακστάν μέσα σε 17 λεπτά, 3-2 τη Δανία

Προκριματικά Euro 2024: Απίστευτη ανατροπή το Καζακστάν μέσα σε 17 λεπτά, 3-2 τη Δανία

26 Μαρτίου 2023
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • LIVE ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ
Τηλ: 22310 28289

© 2021 Radio NET 101,9 All rights reserved. Κατασκευή & Φιλοξενία Ιστοσελίδων 19CLOUDS

No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΤΟΠΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
  • ΜΠΑΣΚΕΤ
  • ΒΟΛΛΕΥ
  • AUTO-ΚΙΝΗΣΗ
  • ΑΛΛΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ
  • ΑΚΟΥΣΕ LIVE
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

© 2021 Radio NET 101,9 All rights reserved. Κατασκευή & Φιλοξενία Ιστοσελίδων 19CLOUDS

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Streaming by 19CLOUDS

 

Κάντε Live Chat μαζί μας αλλά και με τους ακροατές/επισκέπτες του Radio NET 101,9! Παρακαλούμε, σχολιάζετε κόσμια.

Live Chat