• ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Τρίτη, 28 Μαρτίου, 2023
Radio NET 101,9
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΤΟΠΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
    • CHAMPIONS LEAGUE
    • EUROPA LEAGUE
    • FOOTBALL LEAGUE
    • SUPER LEAGUE
    • SUPER LEAGUE 2
    • ΚΥΠΕΛΛΟ ΕΛΛΑΔΑΣ
    • ΠΑΣ ΛΑΜΙΑ
  • ΜΠΑΣΚΕΤ
    • EUROLEAGUE
    • NBA
  • ΒΟΛΛΕΥ
  • ΑΛΛΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ
  • AUTO-ΚΙΝΗΣΗ
  • ΑΚΟΥΣΕ LIVE
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΤΟΠΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
    • CHAMPIONS LEAGUE
    • EUROPA LEAGUE
    • FOOTBALL LEAGUE
    • SUPER LEAGUE
    • SUPER LEAGUE 2
    • ΚΥΠΕΛΛΟ ΕΛΛΑΔΑΣ
    • ΠΑΣ ΛΑΜΙΑ
  • ΜΠΑΣΚΕΤ
    • EUROLEAGUE
    • NBA
  • ΒΟΛΛΕΥ
  • ΑΛΛΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ
  • AUTO-ΚΙΝΗΣΗ
  • ΑΚΟΥΣΕ LIVE
No Result
View All Result
Radio NET 101,9
No Result
View All Result

Γιατί η Mercedes φοβάται τη Ferrari

Radio NET by Radio NET
4 Ιανουαρίου 2022
in AUTO-ΚΙΝΗΣΗ
0
Γιατί η Mercedes φοβάται τη Ferrari
0
SHARES
41
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter
0
SHARES
ShareTweet

Ο διευθυντής της Mercedes F1, Toto Wolff, πιστεύει ότι η Scuderia έχει τις προϋποθέσεις για να ανέβει σε επίπεδο πρωταθλητισμού στη Formula 1 το 2022 και να απειλεί την ομάδα του Brackley για τις νίκες στα GP της νέας χρονιάς.

Η Ferrari υπήρξε με διαφορά η πλέον βελτιωμένη ομάδα του 2021. Μετά το απογοητευτικό 2020, που τερμάτισε στην 6η θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών, πέρσι βρήκε λύσεις για τα μεγάλα προβλήματα υστέρησης τόσο της ισχύος του υβριδικού της κινητήρα, όσο και της αεροδυναμικής της απόδοσης.

Έτσι, το 2021 βγήκε νικήτρια της μεγάλης της μάχης με τη McLaren και ανελίχθηκε στην 3η θέση του πρωταθλήματος. Σημαντικό ρόλο σε αυτό διαδραμάτισε η τοποθέτηση στις δύο SF21, στα GP Τουρκίας και Ρωσίας, του αναβαθμισμένου υβριδικού συστήματος – όμως, το μεγαλύτερο όφελος από την επιλογή αυτή ήταν ότι το εξέλιξε σε αγωνιστικές συνθήκες για το μονοθέσιο του 2022.

Σε συνδυασμό με την περαιτέρω εξέλιξη του υβριδικού συστήματος για τη νέα Ferrari, που θα παρουσιαστεί στο μέσον Φεβρουαρίου, η Shell φέρεται να έχει βρει και την τεχνολογική καινοτομία για να καλύψει την υστέρηση των περίπου 20 ίππων που θα επιφέρει η χρήση βιοκαυσίμων (για την ακρίβεια αιθανόλης σε ποσοστό 10 τοις εκατό) τη νέα σεζόν.

Έτσι, εκτιμάται ότι από το 2022, και για τα επόμενα τέσσερα χρόνια -που θα παύσει κάθε εξέλιξη των μονάδων ισχύος- ο υβριδικός κινητήρας της Scuderia θα είναι ισάξιος σε απόδοση με της Mercedes και της Honda – η οποία αποχώρησε μεν από το σπορ, αλλά οι υβριδικές μονάδες της θα εξακολουθήσουν να κατασκευάζονται από το νεοσύστατο τμήμα κινητήρων της Red Bull Racing δίπλα στο εργοστάσιο των σασί της στο Milton Keynes της Βρετανίας.

Όσο για το αμάξωμα, οι ριζικά αλλαγμένοι κανονισμοί του 2022 έχουν δώσει στη Ferrari -όπως και σε όλες της ομάδες- την ευκαιρία να ξεκινήσουν εν λευκώ και να καλύψουν την υστέρηση είχαν από τις Mercedes και RBR τα τελευταία χρόνια.

Η ευκαιρία αυτή, και το γεγονός ότι η Ferrari έστρεψε από πολύ νωρίς το ’21 την πλήρη προσοχή της στο σχεδιασμό του μονοθεσίου του ’22, καθιστούν τη Scuderia ορατή απειλή για τους τίτλους του 2022, σύμφωνα με τον Τοτο Wolff. Εξάλλου, δεδομένης της 6ης θέσης της στο πρωτάθλημα του 2020, η ομάδα του Maranello είχε στη διάρκεια του 2021 περισσότερες διαθέσιμες ώρες χρήσης της αεροσήραγγας – και αυτό ήταν ένα σημαντικό πλεονέκτημα.

«Αναμφίβολα πρέπει να υποθέσουμε ότι [η Ferrari] θα είναι στη μάχη του χρόνου, διότι είχαν περισσότερες δυνατότητες αεροδυναμικής εξέλιξης λόγω της κακής τους χρονιάς το 2020», είπε ο Wolff. «Είναι μια σπουδαία οντότητα, έχουν όλους τους πόρους που χρειάζονται, κι έτσι εννοείται πως τους έχουμε στο ραντάρ μας. Και όχι μόνο τη Ferrari – υπάρχουν κι ορισμένες ακόμα ομάδες που μπορούν να τα πάνε πολύ καλά του χρόνου».

Δεδομένου ότι η αρχή του 2022 είναι το ήμισυ του παντός για τα επόμενα 4 χρόνια, που οι κανονισμοί θα παραμοίωνουν σταθεροί, στο μυαλό του διευθυντή της Scuderia, Mattia Binotto, δεν υπήρχε καμία αμφιβολία ότι η ομάδα θα έπρεπε από νωρίς το 2021 να στρέψει την πλήρη της προσοχή στο σχεδιασμό του αυτοκινήτου του 2022.

Διότι αν μια ομάδα μπει στο ξεκίνημα ενός νέου σετ κανονισμών με υστέρηση, το πιθανότερο είναι η υστέρηση αυτή να την ακολουθεί για όλα τα χρόνια που αυτοί οι κανονισμοί θα διαρκούν. Διότι τα ταχύτερα μονοθέσια θα τείνουν στο χρονικό διάστημα αυτό να είναι πάντα ένα βήμα πιο μπροστα.

 

«Σίγουρα είχαμε αρκετά μεγάλο προϋπολογισμό – όχι τον μεγαλύτερο, αλλά με το όριο προϋπολογισμών έπρεπε να περιορίσουμε ένα μέρος της εξέλιξής μας και ένα μέρος συνολικά του οργανισμού μας», είπε ο Binotto. «Όταν υπάρχει ένα τέτοιο όριο, πρέπει να βάζεις κάποια όρια στον εαυτό σου. Έτσι, καθορίσαμε το αυτοκίνητο του 2022 ως την κορυφαία μας προτεραιότητα. Οπότε δεν κάναμε κανέναν συμβιβασμό για την εξέλιξή του».

Ο Ιταλός συνέχισε: «Ο λόγος για αυτό είναι αρκετά προφανής. Είναι μια νέα εποχή από άποψη κανονισμών, αλλά, περισσότερο από αυτό, ήταν σημαντικό να ξέρουμε ότι υστερούσαμε σε δυναμική από τις κορυφαίες ομάδες, ώστε να καθορίσουμε το μεσοπρόθεσμο και μακροχρόνιο μέλλον της ομάδας μας».

Πηγή: https://www.carandmotor.gr/agones/giati-i-mercedes-fobatai-ti-ferrari

Previous Post

Ανοίγουν κανονικά στις 10/1 τα σχολεία, με έξτρα τεστ -Ανακοινώσεις σήμερα από Πλεύρη-Κεραμέως

Next Post

Δημήτρης Κυρίτσης: Θετικός στον κορωνοϊό ο αντιδήμαρχος Λαμιέων

Next Post
Δημήτρης Κυρίτσης: Θετικός στον κορωνοϊό ο αντιδήμαρχος Λαμιέων

Δημήτρης Κυρίτσης: Θετικός στον κορωνοϊό ο αντιδήμαρχος Λαμιέων

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Futsal League: Ανώτερος ο ΠΑΣ Λαμία, 9-1 τους Τράχωνες Αλίμου

Futsal League: Ανώτερος ο ΠΑΣ Λαμία, 9-1 τους Τράχωνες Αλίμου

27 Μαρτίου 2023
Μεγάλη φωτιά σε πευκόφυτη περιοχή στην Μενδενίτσα Φθιώτιδας

Μεγάλη φωτιά σε πευκόφυτη περιοχή στην Μενδενίτσα Φθιώτιδας

27 Μαρτίου 2023
Ο Γιάννης Οικονόμου για την επίσκεψη του Κυριάκου Μητσοτάκη στην Λαμία

Ο Γιάννης Οικονόμου για την επίσκεψη του Κυριάκου Μητσοτάκη στην Λαμία

27 Μαρτίου 2023
Αποσύρει τη φανέλα του Σπανούλη με το Νο7 η ΚΑΕ Ολυμπιακός

Αποσύρει τη φανέλα του Σπανούλη με το Νο7 η ΚΑΕ Ολυμπιακός

27 Μαρτίου 2023
Ελλάδα-Λιθουανία 0-0: Μόνο το γκολ έλειψε από την Εθνική μας!

Ελλάδα-Λιθουανία 0-0: Μόνο το γκολ έλειψε από την Εθνική μας!

27 Μαρτίου 2023
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • LIVE ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ
Τηλ: 22310 28289

© 2021 Radio NET 101,9 All rights reserved. Κατασκευή & Φιλοξενία Ιστοσελίδων 19CLOUDS

No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΤΟΠΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
  • ΜΠΑΣΚΕΤ
  • ΒΟΛΛΕΥ
  • AUTO-ΚΙΝΗΣΗ
  • ΑΛΛΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ
  • ΑΚΟΥΣΕ LIVE
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

© 2021 Radio NET 101,9 All rights reserved. Κατασκευή & Φιλοξενία Ιστοσελίδων 19CLOUDS

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Streaming by 19CLOUDS

 

Κάντε Live Chat μαζί μας αλλά και με τους ακροατές/επισκέπτες του Radio NET 101,9! Παρακαλούμε, σχολιάζετε κόσμια.

Live Chat