Το τελευταίο διάστημα με αφορμή την εσωτερική αναδιοργάνωση των υπηρεσιών του ΔΕΔΔΗΕ έχει υπάρξει ανησυχία σχετικά με ενδεχόμενη αποδυνάμωση τόσο του ρόλου της εταιρείας όσο και της φυσικής παρουσίας στελεχών και εργαζομένων στην περιοχή μας.
Είναι δεδομένο ότι στην περιοχή μας, ιδιαίτερα μετά και την δημογραφική κατάρρευση που αντιμετωπίζουμε, πρέπει να λαμβάνεται κάθε δυνατή πρόνοια έτσι ώστε να μην χάνονται ούτε θέσεις εργασίας ούτε νευραλγικές υπηρεσίες.
Σε επικοινωνία που είχα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΔΕΔΔΗΕ, κ Μάνο, συζήτησα μαζί του αυτούς τους προβληματισμούς, τους οποίους και όπως διαπίστωσα, συμμερίζεται απολύτως.
Συγκεκριμένα, όπως με ενημέρωσε ύστερα και από εσωτερική σύσκεψη που προηγήθηκε, ελήφθησαν σημαντικές αποφάσεις σχετικά με το πλάνο της αναδιοργάνωσης σε ό,τι αφορά την Λαμία και την Φθιώτιδα.
🔵Δεν θα υπάρχει βλαπτική μεταβολή στο προσωπικό. 🔵Καμία μετάθεση προσωπικού.
🔵Αξιοποίηση του πολύ καλού υλικού σε ανθρώπινο δυναμικό που υπάρχει στο έπακρο.
🔵Σε αναπλήρωση της διοικητικής μεταβολής που θα συντελεστεί προγραμματίζονται διαδικασίες που ενδυναμώνουν την περιοχή π.χ Διεύθυνση Συντονισμού, Κέντρο Διαχείρισης Ρευματοκλοπών και Καταμέτρησης στη Λαμία, και άλλου
🔵Νέα οργάνωση εξυπηρέτησης πελατών με την δημιουργία hub στη Kεντρική Ελλάδα και την Φθιώτιδα
Αποδεικνύεται ότι με πνεύμα κοινής λογικής και κατανόησης, αλλά και με τους κατάλληλους χειρισμούς, μπορεί να βρεθεί κοινός τόπος έτσι ώστε και η ενδεδειγμένη αναδιοργάνωση του ΔΕΔΔΗΕ να προχωρήσει και η περιοχή μας που τόσο έχει ανάγκη από θέσεις εργασίας αλλά και την παρουσία ανθρώπων με εμπειρία και προσόντα να μην αποδυναμώνεται.