Τη δεύτερη θέση στο 3ο Grand Prix του πρωταθλήματος της Formula 1 κατέκτησε ο Λάντο Νόρις και την τρίτη ο Όσκαρ Πιάστρι.
Ο Μαξ Φερστάπεν ήταν ο μεγάλος νικητής του 3ου Grand Prix, του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, που πραγματοποιήθηκε στην Ιαπωνία και μεταδόθηκε ζωντανά, την Κυριακή 6 Απριλίου από το ΑΝΤ1+ και τον ANT1. Τη δεύτερη θέση κατέλαβε ο Λάντο Νόρις να ενώ ο Όσκαρ Πιάστρι ανέβηκε στο βάθρο κερδίζοντας την 3η θέση.
Η εκπομπή «Formula 1 Show» του ΑΝΤ1+, μετέφερε τον παλμό του αγώνα με απευθείας συνδέσεις, ρεπορτάζ και συνεντεύξεις, πριν και μετά τον αγώνα, μαζί με τους απεσταλμένους του ΑΝΤ1 στην Ιαπωνία, Πάνο Σεϊτανίδη και Άγγελο Τόμπρο. Παράλληλα, προβλήθηκε και η συνέντευξη του Φερνάντο Αλόνσο στον Πάνο Σεϊτανίδη.
Το Ιαπωνικό Grand Prix δεν είχε δράμα και ανατροπές. Η μόνη αλλαγή στην τελική δεκάδα, σε σχέση με την αρχική σειρά εκκίνησης, σημειώθηκε στον 6ο γύρο, όταν ο Λιούις Χάμιλτον πέρασε τον Ισαάκ Χάντζαρ, ανεβαίνοντας έτσι στην 7η θέση και ρίχνοντας τον Γάλλο στην 8η θέση. Οι υπόλοιποι οκτώ οδηγοί τερμάτισαν στις θέσεις από τις οποίες εκκίνησαν: ο κυρίαρχος Μαξ Φερστάπεν, οι δύο McLaren των Νόρις και Πιάστρι, οι Λεκλέρ, Ράσελ, Αντονέλι, Άλμπον και Μπέαρμαν.
Ο Μαξ Φερστάπεν διατήρησε άψογα το προβάδισμα στην εκκίνηση, την ώρα που οι δύο McLaren κάλυπταν τα νώτα τους, με τον Πιάστρι να ευθυγραμμίζεται πειθαρχημένα πίσω από τον Νόρις στην πρώτη στροφή. Οι τρεις τους σχημάτισαν ένα αγωνιστικό «τρένο», με διαφορές που κυμαίνονταν γύρω στο ένα δευτερόλεπτο. Ο Πιάστρι βρέθηκε δύο φορές στη ζώνη Drag Reduction System (DRS) του Νόρις, και λίγο πριν την καρό σημαία, ζήτησε από την ομάδα να αλλάξουν θέσεις, θεωρώντας ότι είχε ταχύτερο ρυθμό και θα μπορούσε να πιέσει τον Φερστάπεν. Το αίτημά του, ωστόσο, δεν εισακούστηκε.
Πιο πίσω, ο Ράσελ προσπάθησε μάταια να ασκήσει πίεση στον Λεκλέρ στις πρώτες φάσεις του αγώνα. Μάλιστα, ήταν ο πρώτος από τη δεκάδα που μπήκε στα πιτ (στον 19ο γύρο), όμως, μετά την αλλαγή ελαστικών δεν κατάφερε να διατηρήσει επαφή με τη Ferrari. Ο Πιάστρι ήταν ο πρώτος από τους τρεις της κορυφής που μπήκε για αλλαγή ελαστικών, στον 20ο γύρο. Οι Φερστάπεν και Νόρις τον ακολούθησαν αμέσως, στον 21ο γύρο. Βγήκαν ταυτόχρονα από τα πιτ, με τον Βρετανό να πατά εκτός πίστας για να κρατήσει τη θέση του. «Δε μου άφησε χώρο», διαμαρτυρήθηκε επανειλημμένα στο team radio, ωστόσο οι αγωνοδίκες δεν εντόπισαν κάτι το αντικανονικό.
Οι Mercedes και Ferrari κινήθηκαν σε έναν σταθερό ρυθμό, από την 4η έως την 7η θέση, χωρίς ιδιαίτερες μάχες μεταξύ τους. Ξεχώρισε, ωστόσο, ο νεαρός Αντονέλι που εντυπωσίασε στο φινάλε, πετυχαίνοντας τον ταχύτερο γύρο του αγώνα. Έτσι, έγινε ο νεότερος οδηγός στην ιστορία της Formula 1, που έχει βρεθεί επικεφαλής και έχει πετύχει ταχύτερο γύρο, σε Grand Prix.
Όλοι οι οδηγοί της δεκάδας ξεκίνησαν με τη μέση γόμα, εκτός από τον Χάμιλτον, που επέλεξε τη σκληρή. Ο Βρετανός αναγκάστηκε να κάνει αλλαγή στον 30ο γύρο, ενώ ο Αντονέλι άντεξε με τα μεσαία ελαστικά μέχρι τον 31ο, για να περάσει στη σκληρή γόμα. Η εντυπωσιακή του ταχύτητα προς το τέλος αποδίδεται και στα πιο φρέσκα ελαστικά του.
Μετά το τέλος του αγώνα, ο Φερστάπεν πανηγύρισε με ενθουσιασμό μαζί με τους μηχανικούς του, καθώς έγινε ο πρώτος οδηγός που έχει πετύχει τέσσερις συνεχόμενες νίκες στη Σουζούκα.
Οι κορυφαίοι πιλότοι του κόσμου δίνουν το επόμενο ραντεβού, την Κυριακή 13 Απριλίου, στις 18:00, στο Μπαχρέιν, ζωντανά σε ΑΝΤ1 και ΑΝΤ1+.
Πηγή: https://www.dnews.gr/