Κυριακή, 8 Ιουνίου, 2025 10:21
No Result
View All Result
Radio NET 101,9
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΤΟΠΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
    • CHAMPIONS LEAGUE
    • EUROPA LEAGUE
    • FOOTBALL LEAGUE
    • SUPER LEAGUE
    • SUPER LEAGUE 2
    • ΚΥΠΕΛΛΟ ΕΛΛΑΔΑΣ
    • ΠΑΣ ΛΑΜΙΑ
  • ΜΠΑΣΚΕΤ
    • EUROLEAGUE
    • NBA
  • ΒΟΛΛΕΥ
  • AUTO-ΚΙΝΗΣΗ
  • ΑΛΛΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΑΚΟΥΣΕ LIVE
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΤΟΠΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
    • CHAMPIONS LEAGUE
    • EUROPA LEAGUE
    • FOOTBALL LEAGUE
    • SUPER LEAGUE
    • SUPER LEAGUE 2
    • ΚΥΠΕΛΛΟ ΕΛΛΑΔΑΣ
    • ΠΑΣ ΛΑΜΙΑ
  • ΜΠΑΣΚΕΤ
    • EUROLEAGUE
    • NBA
  • ΒΟΛΛΕΥ
  • AUTO-ΚΙΝΗΣΗ
  • ΑΛΛΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΑΚΟΥΣΕ LIVE
No Result
View All Result
No Result
View All Result
Χρήστος Σταϊκούρας: Παραδίδουμε, ενοποιημένο, το μεγαλύτερο τμήμα του Αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδας, Ε65

Χρήστος Σταϊκούρας: Παραδίδουμε, ενοποιημένο, το μεγαλύτερο τμήμα του Αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδας, Ε65

RADIONET101,9 A by RADIONET101,9 A
24/04/24 12:12
in ΤΟΠΙΚΑ
0
0
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

«Με τη σημερινή παράδοση στην κυκλοφορία δύο σημαντικών τμημάτων του
έργου, ολοκληρώνουμε τον οδικό άξονα Λαμία – Καρδίτσα – Τρίκαλα –
Καλαμπάκα, συνολικού μήκους 135 χλμ.», δήλωσε ο Υπουργός Υποδομών και
Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, κατά την παράδοση του μεγαλύτερου
τμήματος του αυτοκινητόδρομου Ε65 στην κυκλοφορία, παρουσία του
Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, του Υφυπουργού Υποδομών και
Μεταφορών, αρμόδιου για τις Υποδομές Νίκου Ταχιάου και του Γενικού
Γραμματέα Υποδομών Κωνσταντίνου Μαγουλά.
Ο κ. Σταϊκούρας τόνισε πως όταν ολοκληρωθεί ο Ε65, με την παράδοση και των
τελευταίων 46 χλμ. μέχρι την Εγνατία Οδό, στο τέλος της περιόδου αξιοποίησης
από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, θα αποτελέσει τον τρίτο κάθετο
εθνικό άξονα της ηπειρωτικής χώρας.
«Tο 48% του υπολειπόμενου έργου έχει ήδη ολοκληρωθεί», συμπλήρωσε ο
Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, τονίζοντας ότι «ο Αυτοκινητόδρομος
Κεντρικής Ελλάδας δεν θα ήταν πραγματικότητα, αν δεν ήμασταν μέλη της
Ευρωπαϊκής Ένωσης».

Αναφερόμενος στα οφέλη του έργου, ο κ. Σταϊκούρας επεσήμανε ότι:

Επιτυγχάνονται ταχύτερες και οικονομικότερες μετακινήσεις. Η διαδρομή
Αθήνα – Τρίκαλα μειώνεται στις 3 ώρες και η διαδρομή Αθήνα – Καρδίτσα
στις 2 ώρες και 35 λεπτά. Με την ολοκλήρωση του οδικού άξονα θα
επιταχυνθεί η πρόσβαση στις περιοχές της Δυτικής Μακεδονίας και της
Ανατολικής Ηπείρου.
 Ενισχύεται η ασφάλεια των οδικών μετακινήσεων και μεταφορών.
 Προωθείται η περιφερειακή ανάπτυξη, ο τουρισμός και η εμπορευματική
διακίνηση, συμβάλλοντας στην περαιτέρω μείωση του ποσοστού ανεργίας
και στην αύξηση του κατά κεφαλήν εισοδήματος.
 Διευκολύνεται η πρόσβαση στο εξωτερικό, καθώς ο σύγχρονος
αυτοκινητόδρομος συνδέεται, μέσω της Εγνατίας Οδού και των καθέτων
αξόνων αυτής, με το εξωτερικό.
«Διαβεβαιώνουμε ότι θα συνεχίσουμε στην ίδια κατεύθυνση, με ταχύτητα,
υπευθυνότητα και μεθοδικότητα, ώστε, με αίσθημα ευθύνης, να συμβάλλουμε
στην ολόπλευρη ισχυροποίηση της Πατρίδας μας», κατέληξε στην ομιλία του ο
Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.

Ο Υφυπουργός Υποδομών, Νίκος Ταχιάος, δήλωσε:
Την προηγούμενη εβδομάδα στη Λέσβο εγκαινιάσαμε ένα από τα λεγόμενα
«μικρά οδικά δίκτυα». Σήμερα παραδίδουμε στην κυκλοφορία ένα μεγάλο,
εμβληματικό οδικό άξονα, τον Ε65, δυόμιση μήνες νωρίτερα, μάλιστα, από τη
συμβατική υποχρέωση.
Για την Κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη δεν υπάρχουν μικρά και μεγάλα
έργα. Υλοποιούμε, με συνέπεια, πολλά εξ αυτών τα οποία είχαν κολλήσει για
χρόνια, αλλάζοντας την εικόνα της Ελλάδος.
Η ταχύτερη παράδοση του έργου πιστώνεται τόσο στην κατασκευάστρια εταιρεία
όσο και στην προεργασία που είχε γίνει από τους προκατόχους μου στο
Υπουργείο Υποδομών. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ο αείμνηστος Κωσταντίνος

Μητσοτάκης είχε πει ότι τα μεγάλα έργα είναι «αχάριστα για ένα πολιτικό», διότι
άλλος τα ξεκινά ενώ άλλος είναι αυτός που τα εγκαινιάζει.
Ο Ε65 θα συνδέσει την Ανατολή με τη Δύση. Μέσω του Ε65 ενώνονται τα
λιμάνια της Ηγουμενίτσας και του Βόλου. Συνδέει την ΠΑΘΕ με την Εγνατία Οδό.
Παράλληλα, θα προσφέρει άνετη πρόσβαση στις περιοχές της Δυτικής
Μακεδονίας και της Ανατολικής Ηπείρου, σε χρόνους που είναι εξαιρετικά πιο
σύντομοι από ότι τώρα.
Θα αποτελέσει δε, τη «θρυαλλίδα ανάπτυξης» για τις περιοχές που
δοκιμάστηκαν πρόσφατα από τις θεομηνίες. Στις φετινές γιορτές, οι ταξιδιώτες
του Πάσχα με κατεύθυνση προς Φθιώτιδα και Δυτική Θεσσαλία (στα ορεινά της
Καρδίτσας των Τρικάλων στη λίμνη Πλαστήρα) θα έχουν τη δυνατότητα να
κυκλοφορήσουν σε αυτά τα νέα τμήματα του αυτοκινητόδρομου με μεγαλύτερη
άνεση και ασφάλεια.

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της τοποθέτησης του Υπουργού Υποδομών
και Μεταφορών Χρήστου Σταϊκούρα:

Σήμερα παραδίδουμε στους πολίτες, ενοποιημένο, το μεγαλύτερο τμήμα του
Αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδας, του Ε65.
Οδικός άξονας εξ’ ολοκλήρου σε νέα χάραξη, συνολικού μήκους 181 χλμ., που
ξεκινά από τη Λαμία, διέρχεται από Καρδίτσα, Τρίκαλα και Καλαμπάκα και
καταλήγει στην Εγνατία Οδό.
Αυτοκινητόδρομος που αποτελεί τη ραχοκοκαλιά της συγκοινωνιακής υποδομής
της Κεντρικής Ελλάδας.
Συγκεκριμένα, με τη σημερινή παράδοση στην κυκλοφορία δύο σημαντικών
τμημάτων του έργου, ολοκληρώνουμε τον οδικό άξονα Λαμία – Καρδίτσα –
Τρίκαλα – Καλαμπάκα, συνολικού μήκους 135 χλμ.

Το πρώτο τμήμα, το νότιο τμήμα, στο οποίο τώρα βρισκόμαστε, συνολικού
μήκους 32 χλμ., ξεκινάει από τον ΠΑΘΕ, διασχίζει τον Νομό Φθιώτιδας και
καταλήγει στην Ξυνιάδα.
Η χρηματοδότησή του έγινε από το ΕΣΠΑ 2014 – 2020, με συνολικό τίμημα
περίπου 305 εκατ. ευρώ.
Υπενθυμίζεται ότι τα πρώτα 14 χλμ. αυτού παραδόθηκαν για χρήση το 2021, επί
Κυβέρνησης Κυριάκου Μητσοτάκη και Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών
Κώστα Καραμανλή.
Σήμερα παραδίδουμε τα υπόλοιπα 18 χλμ. της κύριας αρτηρίας.
Το δεύτερο τμήμα, το βόρειο τμήμα, συνολικού μήκους 71 χλμ., συνδέει τα
Τρίκαλα με την Εγνατία Οδό, διασχίζοντας τους Νομούς Τρικάλων και Γρεβενών.
Η χρηματοδότησή του γίνεται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, με
συνολική δαπάνη περίπου 452 εκατ. ευρώ.
Σήμερα παραδίδουμε προς χρήση τα πρώτα 25 χλμ. αυτού, από τα Τρίκαλα
μέχρι την Καλαμπάκα.
Ο Ε65, όταν ολοκληρωθεί, με την παράδοση και των τελευταίων 46 χλμ. στο
τέλος της περιόδου αξιοποίησης πόρων από το Ταμείο Ανάκαμψης και
Ανθεκτικότητας – το 48% του υπολειπόμενου έργου έχει ήδη ολοκληρωθεί – θα
αποτελέσει τον τρίτο κάθετο εθνικό άξονα της ηπειρωτικής χώρας.
Στα δυτικά έχει τον άξονα της Ιόνιας Οδού, Αντίρριο – Ιωάννινα και ανατολικά τον
άξονα Αθήνας – Θεσσαλονίκης.
Το έργο είναι εξαιρετικά σημαντικό, για πολλούς λόγους:
1 ον . Επιτυγχάνονται ταχύτερες και οικονομικότερες μετακινήσεις.
Η διαδρομή Αθήνα – Τρίκαλα μειώνεται στις 3 ώρες και η διαδρομή Αθήνα –
Καρδίτσα στις 2 ώρες και 35 λεπτά.

Με την ολοκλήρωση του οδικού άξονα θα επιταχυνθεί η πρόσβαση στις περιοχές
της Δυτικής Μακεδονίας και της Ανατολικής Ηπείρου.
2 ον . Ενισχύεται η ασφάλεια των οδικών μετακινήσεων και μεταφορών.
3 ον . Προωθείται η περιφερειακή ανάπτυξη, ο τουρισμός και η εμπορευματική
διακίνηση, συμβάλλοντας στην περαιτέρω μείωση του ποσοστού ανεργίας και
στην αύξηση του κατά κεφαλήν εισοδήματος.
4 ον . Διευκολύνεται η πρόσβαση στο εξωτερικό, καθώς ο σύγχρονος
αυτοκινητόδρομος συνδέεται, μέσω της Εγνατίας Οδού και των καθέτων αξόνων
αυτής, με το εξωτερικό.
Ταυτόχρονα θα συνδέεται, πιο γρήγορα και με ασφάλεια, το λιμάνι της
Ηγουμενίτσας με το λιμάνι του Βόλου, ενώ θα μειωθεί κατά περίπου 2 ώρες το
συνολικό ταξίδι από το λιμάνι του Πειραιά προς τα Δυτικά Βαλκάνια.
Στο σημείο αυτό, θέλω να κάνω δύο επισημάνσεις:
1 η Επισήμανση: Ο Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας ήταν ένας από 5
αυτοκινητοδρόμους που δημοπρατήθηκαν με Σύμβαση Παραχώρησης το 2007,
από την Κυβέρνηση του Κώστα Καραμανλή.
Το μεσαίο τμήμα του έργου παραδόθηκε το 2017, από την Κυβέρνηση του Αλέξη
Τσίπρα.
Σημαντικό τμήμα του νοτίου τμήματος παραδόθηκε το 2021, από την Κυβέρνηση
του Κυριάκου Μητσοτάκη.
Και το σημαντικότερο τμήμα του έργου παραδίδεται σήμερα, το 2024, και πάλι
από την Κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη.
Όπως ακριβώς δεσμεύτηκε ο Πρωθυπουργός και η σημερινή πολιτική ηγεσία του
Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.
Οφείλω να ευχαριστήσω αυτές τις Κυβερνήσεις για τη συμβολή τους στην
υλοποίηση του οδικού άξονα.

Ιδιαίτερα τους Υπουργούς Γιώργο Σουφλιά, Χρήστο Σπίρτζη και Κώστα
Καραμανλή.
Τα υπηρεσιακά στελέχη του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, που έχουν
εργαστεί – επί πολλά έτη – για την ολοκλήρωση του αυτοκινητόδρομου.
Καθώς και την ανάδοχο εταιρεία, που τήρησε τα χρονοδιαγράμματα και
υλοποίησε ένα ακόμη ποιοτικό έργο, εφάμιλλο των ευρωπαϊκών οδικών δικτύων.
2 η Επισήμανση: Ο Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας δεν θα ήταν
πραγματικότητα, αν δεν ήμασταν μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Χωρίς τα ευρωπαϊκά κονδύλια, χωρίς τους πόρους του ΕΣΠΑ και του Ταμείου
Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, το έργο δεν θα γινόταν.
Η διαχρονική συμβολή της παράταξης της Νέας Δημοκρατίας στον ευρωπαϊκό
προσανατολισμό της χώρας είναι καθοριστική.
Και η προσωπική συμβολή του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στην
άντληση επιπλέον πόρων από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, αλλά
και στην κατεύθυνση τμήματος αυτών για την ολοκλήρωση του Ε65, ήταν
κομβική.
Κλείνοντας, βασική κατεύθυνση του Πρωθυπουργού προς την πολιτική ηγεσία
του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση
δημοσίων έργων με όρους οικονομικής αποτελεσματικότητας και κοινωνικής
ανταποδοτικότητας.
Η υλοποίηση δημοσίων έργων που προάγουν την περιφερειακή ανάπτυξη,
δημιουργούν θέσεις απασχόλησης και τονώνουν την κοινωνική συνοχή.
Δημόσια έργα μεγάλα και μικρά, ανθεκτικά και ποιοτικά, που βοηθούν τόσο στη
βιώσιμη ανάπτυξη όσο και στην καθημερινότητα του πολίτη.
Αυτές οι κατευθύνσεις αντανακλώνται επί του πεδίου σήμερα, εδώ, στον Ε65.

Διαβεβαιώνουμε ότι θα συνεχίσουμε στην ίδια κατεύθυνση, με ταχύτητα,
υπευθυνότητα και μεθοδικότητα, ώστε, με αίσθημα ευθύνης, να συμβάλλουμε
στην ολόπλευρη ισχυροποίηση της Πατρίδας μας.

default
default

Previous Post

ΔΕΕΠ Φθιώτιδας για Ε65: Η ΝΔ είναι η παράταξη που έβαλε την Ελλάδα στην Ευρώπη

Next Post

Δωρεά φορητού ηλεκτρονικού υπολογιστή από το Δήμο Λαμιέων στην ΤΟΜΥ Λαμίας

Next Post
Δωρεά φορητού ηλεκτρονικού υπολογιστή από το Δήμο Λαμιέων στην ΤΟΜΥ Λαμίας

Δωρεά φορητού ηλεκτρονικού υπολογιστή από το Δήμο Λαμιέων στην ΤΟΜΥ Λαμίας

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Παραιτήθηκε η Συρεγγέλα από γραμματέας της ΝΔ -«Οι θέσεις δεν μας ανήκουν, πρέπει να ξέρεις πότε να αποχωρήσεις»

Παραιτήθηκε η Συρεγγέλα από γραμματέας της ΝΔ -«Οι θέσεις δεν μας ανήκουν, πρέπει να ξέρεις πότε να αποχωρήσεις»

7 Ιουνίου 2025
AEK: Τελειώνει την υπόθεση Νίκολιτς και επισπεύδει τα μεταγραφικά ο Ριμπάλτα

AEK: Τελειώνει την υπόθεση Νίκολιτς και επισπεύδει τα μεταγραφικά ο Ριμπάλτα

7 Ιουνίου 2025
Το φύλλο αγώνα του Game 3: Τι έγραψαν για χειρονομίες Φουρνιέ και Ναν, αλλά και για τα υβριστικά συνθήματα

Το φύλλο αγώνα του Game 3: Τι έγραψαν για χειρονομίες Φουρνιέ και Ναν, αλλά και για τα υβριστικά συνθήματα

7 Ιουνίου 2025
Λεπενιώτης: «Δεχθήκαμε πρωτοφανείς τραμπουκισμούς και αντιμετωπίσαμε κλίμα ζούγκλας – Πετάξαν πινακίδα στον Φουρνιέ»

Λεπενιώτης: «Δεχθήκαμε πρωτοφανείς τραμπουκισμούς και αντιμετωπίσαμε κλίμα ζούγκλας – Πετάξαν πινακίδα στον Φουρνιέ»

7 Ιουνίου 2025
Παναθηναϊκός – Ολυμπιακός 88-99: Έκανε το break και είναι αγκαλιά με το πρωτάθλημα

Παναθηναϊκός – Ολυμπιακός 88-99: Έκανε το break και είναι αγκαλιά με το πρωτάθλημα

6 Ιουνίου 2025
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • LIVE ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ
Τηλ: 22314 01838

© 2024 Radio NET 101,9 All rights reserved. Κατασκευή & Φιλοξενία Ιστοσελίδων 19CLOUDS

No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΤΟΠΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
  • ΜΠΑΣΚΕΤ
  • ΒΟΛΛΕΥ
  • AUTO-ΚΙΝΗΣΗ
  • ΑΛΛΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΑΚΟΥΣΕ LIVE

© 2024 Radio NET 101,9 All rights reserved. Κατασκευή & Φιλοξενία Ιστοσελίδων 19CLOUDS

Κάντε Live Chat μαζί μας αλλά και με τους ακροατές/επισκέπτες του Radio NET 101,9! Παρακαλούμε, σχολιάζετε κόσμια.

Live Chat