Ο Γιώργος Σταυρόπουλος, γνωστός στο ευρύ κοινό ως «Μίστερ Εθνικά Μπούτια», έφυγε από τη ζωή, αφήνοντας πίσω του ένα ιδιαίτερο αποτύπωμα στη μαζική κουλτούρα της δεκαετίας του ’90. Πρόσωπο που ξεχώρισε σε μια εποχή πιο αθώας – αλλά και πιο τολμηρής – τηλεόρασης, έγινε σύμβολο μιας ολόκληρης ποπ αισθητικής που σήμερα αντιμετωπίζεται άλλοτε με νοσταλγία κι άλλοτε με χαμόγελο.
Παρά τη φήμη που τον συνόδευσε εκείνα τα χρόνια, ο Σταυρόπουλος είχε αποτραβηχτεί από τα φώτα της δημοσιότητας, επιλέγοντας μια πιο ήσυχη πορεία μακριά από τις κάμερες. Ωστόσο, το όνομά του συνέχισε να προκαλεί αναμνήσεις σε όσους έζησαν την εποχή της «trash τηλεόρασης», που με τον δικό της τρόπο σημάδεψε την ελληνική τηλεοπτική ιστορία.
Ο Γιώργος Σταυρόπουλος φέρεται να υπήρξε μοντέλο του ζωγράφου Τσαρούχη, μέσω του οποίου ήρθε σε επαφή με σημαντικά μέλη της υψηλής κοινωνίας της εποχής. Όπως αναφέρει και στη βιογραφία του, Πιστοποιητικό Αγνότητας, ο κύκλος του αποτελούνταν από πασίγνωστους καλλιτέχνες, πολιτικούς και πλούσιους
Η Πέπη Τσεσμελή, φίλη και συνεργάτιδα, τον αποχαιρέτησε συγκινητικά μέσα από τα social media: «Αντίο φίλε Γιώργο. Μας έδωσες απίστευτες χιουμοριστικές στιγμές… Ήσουν ψυχούλα και χαρούμενος άνθρωπος. Καλό ταξίδι στο φως». Ένα μήνυμα που θυμίζει πως πίσω από το τηλεοπτικό προσωπείο υπήρχε ένας άνθρωπος με ευγένεια και ζεστασιά, στοιχεία που αναγνώριζαν όσοι τον γνώρισαν προσωπικά.
Ο θάνατός του κλείνει έναν κύκλο, αλλά η φιγούρα του παραμένει κομμάτι μιας πολιτισμικής μνήμης που εξακολουθεί να συζητιέται. Για άλλους ήταν μια «περιέργεια» της τηλεόρασης, για άλλους μια αθώα εποχή πιο ανέμελης διασκέδασης. Σε κάθε περίπτωση, ο «Μίστερ Εθνικά Μπούτια» άφησε το στίγμα του με τρόπο που δεν ξεχνιέται εύκολα.
Πηγή: https://www.athensvoice.gr/